Foxxl Solutions wordt FOXXL Hosting | FOXXL

Wij registreren uw domeinnaam en hosten uw website!

Foxxl Solutions wordt FOXXL Hosting

Nieuwe naam FOXXL Hosting gelanceerd

Horst, 7 maart 2016 – Foxxl Solutions heeft vanaf vandaag een nieuwe naam: ‘FOXXL Hosting’. Paul Hermans, directeur en oprichter: “De oude naam dekte de lading van onze werkzaamheden niet goed meer. Deze was te algemeen en we hadden behoefte aan duidelijkheid voor onze klanten en iedereen die ons nog niet kent. FOXXL Hosting zegt precies wat we doen. Alles regelen rondom de hosting van websites.”

Sinds de oprichting in 2004 heeft FOXXL een gestage groei doorgemaakt in de webhosting-wereld. Het Horster hostingbedrijf heeft technologische ontwikkelingen altijd direct omarmd. Zo biedt FOXXL naast domeinnaam registraties en webhosting ook online back-ups, beveiligde SSL-verbindingen en beheerde servers. Allemaal ‘solutions’, maar dit bleek te algemeen. “Onze naam begon te knellen. Maar als je al meer dan 12 jaar een naam voert, besluit je niet zomaar even om deze te veranderen,” zegt Hermans.

Nieuw webadres www.foxxl.hosting

“Toch was het nu echt tijd om dit te doen. De naam was te veel omvattend en we wilden terug naar de kern. Laten zien wat we doen én goed kunnen. Daarnaast gaan we met deze naamsverandering ook voorop in de nieuwe technologische ontwikkelingen!” FOXXL Hosting maakt namelijk gebruik van de onlangs beschikbaar gekomen nieuwe domein-extensies. De vernieuwde website is nu te vinden op www.foxxl.hosting.

De recente verhuizing naar Het Communicatiehuis in Horst zorgt ervoor dat ook de offline bereikbaarheid is vergroot. Zo is FOXXL Hosting altijd bereikbaar voor een snel advies en een passende oplossing.

Een greep uit onze diensten

Domeinnamen

Neem eens een kijkje op onze domeinnamenpagina. Hier vindt u een uitgebreid aanbod aan extensies, inclusief de nieuwe gTLD's.

Domeinnamen

Webhosting

Op zoek naar kwalitatieve hosting voor uw website? Surf eens naar onze webhostingpagina.

Webhosting

SSL certificaten

Beveilig uw website en scoor hoger in google met een ssl-certificaat.

SSL certificaten